Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGaskins, Irene W.
TitelThere's More to Teaching At-Risk and Delayed Readers Than Good Reading Instruction (Distinguished Educator Series).
QuelleIn: Reading Teacher, 51 (1998) 7, S.534-47Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0034-0561
SchlagwörterEducational Strategies; Elementary Education; High Risk Students; Learning Motivation; Learning Strategies; Middle Schools; Reading Difficulties; Reading Improvement; Reading Instruction; Reading Programs; Student Motivation; Student Problems; Underachievement
AbstractDiscusses the evolution of programs at the Benchmark School (where, for almost 30 years, children with severe reading difficulties have learned to read). Addresses students' difficulties reading narrative text, expressing ideas in writing, content area reading, learning sight words and decoding, understanding how to learn, applying strategies across the curriculum, and taking charge of personal style and motivation. (SR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Reading Teacher" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: