Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRipley, Suzanne
TitelCollaboration between General and Special Education Teachers. Teaching Strategies.
QuelleIn: Journal of Early Education and Family Review, 5 (1998) 4, S.16-20Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1084-6603
SchlagwörterCooperation; Cooperative Planning; Disabilities; Early Childhood Education; Elementary Education; Inclusive Schools; Mainstreaming; Regular and Special Education Relationship; Special Needs Students; Staff Development; Teacher Role; Young Children
AbstractNotes that inclusion of special needs students in regular classrooms requires that regular and special education teachers share goals, decisions, classroom instruction, assessment, and responsibility for students. Examines the benefits of this collaboration, the role each teacher plays, planning for effective collaboration, and teacher education and professional development in the context of this collaboration. (HTH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Early Education and Family Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: