Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBaron, Rosemary W.; Johnson, C. Jill; Acor, Shelly
TitelPortfolio Assessments: Involving Students in Their Journey to Success.
QuelleIn: Schools in the Middle, 7 (1998) 3, S.32-35Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0276-4482
SchlagwörterEvaluation Methods; Intermediate Grades; Junior High Schools; Middle School Students; Middle Schools; Performance Factors; Portfolio Assessment; Self Evaluation (Individuals); Student Behavior; Student Evaluation; Utah
AbstractDescribes use of behavioral descriptors called Performance Results to guide instruction, combined with implementation of portfolio assessment, for middle level students in Utah's Salt Lake City School District. Discusses stumbling blocks to using the Performance Results for teachers and students, positive outcomes from the process, and future plans to align the portfolio with the mandated Student Educational Occupational Plan. (KB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Schools in the Middle" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: