Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNewman, Marianne
TitelA Critique of Recent Trends in EFL Teaching.
QuelleIn: English Teachers' Journal (Israel), (1997) 51, S.62-63Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0333-533X
SchlagwörterClassroom Techniques; Educational Trends; English (Second Language); Foreign Countries; Individual Differences; Individualized Instruction; Learning Processes; Memorization; Second Language Instruction; Story Telling; Teaching Methods; Trend Analysis; Israel
AbstractEnglish-as-a-foreign-language (EFL) teachers should not reject traditional methods of imparting knowledge. Storytelling, repetition through chanting, memorizing, and logical analysis all have a place in EFL instruction alongside contemporary approaches. Each child has a different mind and deserves to be taught appropriately. Whole brain teaching, integrating language skills and balance between creativity and rote learning, is needed. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "English Teachers' Journal (Israel)" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: