Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelSubmission to the Expert Panels, Ministry of Education and Training.
QuelleIn: Pathways: The Ontario Journal of Outdoor Education, 9 (1997) 3, S.25-29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0840-8114
SchlagwörterStellungnahme; Administrator Attitudes; Consciousness Raising; Educational Benefits; Educational Objectives; Environmental Education; Experiential Learning; Foreign Countries; Interdisciplinary Approach; Outdoor Education; Position Papers; Residential Programs; Science Education; Secondary Education; Secondary School Curriculum; Student Development; Teacher Attitudes; Canada
AbstractPresents a rationale for integrating outdoor education with all subject areas that focuses on the interdisciplinary nature of outdoor education, authenticity of outdoor experiences, and affective component of outdoor education. Summarizes information submitted to Canada's Ministry of Education and Training from secondary science teachers and supervisors of residential outdoor education centers regarding the benefits of outdoor education. (LP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Pathways: The Ontario Journal of Outdoor Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: