Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBeal, Judy
TitelAttitude Adjustment and Student Achievement.
QuelleIn: Schools in the Middle, 6 (1997) 4, S.28-30Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0276-4482
SchlagwörterLeitfaden; Academic Standards; Achievement Tests; Attitude Change; Educational Testing; Elementary Education; Improvement Programs; Middle School Students; Middle Schools; Standardized Tests; Student Attitudes; Student Evaluation; Student Improvement; Test Coaching; Test Format; Test Interpretation; Test Results; Test Theory; Test Use; Test Wiseness; Testing Problems; Comprehensive Tests of Basic Skills
AbstractDescribes a system employed by a middle school to improve performance scores on the Comprehensive Testing of Basic Skills (CTBS), through aggressive attitude changes, to ensure fiscal and other benefits. Notes characteristics of the approach, including realistic goals, student involvement, student responsibility, community involvement, student support, and appropriate preparation for taking the test. (SD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Schools in the Middle" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: