Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inElliot, Ian
TitelBasic, Open and In on the Ground Floor.
QuelleIn: Teaching Pre K-8, 27 (1997) 5, S.34-37Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0891-4508
SchlagwörterStellungnahme; Academic Standards; Case Studies; Educational Improvement; Educational Quality; Educational Strategies; Elementary Secondary Education; Nontraditional Education; Open Education; Principals; Resource Allocation; School Community Relationship; School Effectiveness; Shared Resources and Services; Small Schools; Minnesota (Minneapolis)
AbstractExamines the operation of the Downtown Open School in Minneapolis, which serves children of parents who work downtown. Describes how the school follows the structure of a Basic School, focusing on effectively connecting classrooms and resources to enrich the curriculum. Details school characteristics, including mixed-grade classrooms, grade-level teams, option classes, skill-groups, cooperative groups and school community activities. (AA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teaching Pre K-8" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: