Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTrunnell, Eric P.; und weitere
TitelFactors Associated with Creativity in Health Educators Who Have Won University Teaching Awards: A Modified Qualitative Approach.
QuelleIn: Journal of Health Education, 28 (1997) 1, S.35-41Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1055-6699
SchlagwörterAwards; College Faculty; College Instruction; Creative Teaching; Health Education; Higher Education; Professional Recognition; Qualitative Research; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Characteristics; Teaching Methods
AbstractReports a study that examined factors associated with creativity in successful teaching of college health education. Interviews with health educators who had received student-determined university teaching awards identified creative elements necessary to their success and noted individual characteristics that separated them from other teachers. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Health Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: