Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCross, K. Patricia
TitelClassroom Research: Implementing the Scholarship of Teaching.
QuelleIn: American Journal of Pharmaceutical Education, 60 (1996) 4, S.402-07Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0002-9459
SchlagwörterStellungnahme; Accountability; Classroom Research; College Instruction; Educational Trends; Higher Education; Instructional Improvement; Knowledge Base for Teaching; Scholarship; Student Evaluation; Trend Analysis
AbstractDiscusses the role of classroom research in scholarship concerning learning and teaching at the college level. Identifies a shift from assessment for accountability to assessment for improvement to attention to roles of college faculty. Shows how use of classroom assessment techniques as part of a classroom research program can immediately improve teaching while developing the knowledge base. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Journal of Pharmaceutical Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: