Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHunter, Lacy; und weitere
TitelFoxfire at Thirty: Celebrating and Appreciating Who We Are.
QuelleIn: Active Learner: A Foxfire Journal for Teachers, 1 (1996) 1, S.16-19Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterActive Learning; Community Study; Educational History; Educational Philosophy; Elementary Secondary Education; Nontraditional Education; Program Development; Rural Education; School Community Relationship; Teacher Education
AbstractRecounts how Foxfire grew from a high school magazine to a national program that helps others to teach in a student-centered way. The Foxfire approach has proven successful regardless of age and grade level, across the curriculum, and in the most traditional school settings. Describes various workshops, courses, and programs that Foxfire has initiated over the years. (TD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: