Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLambert, Robin
TitelA Charge To Keep.
QuelleIn: Active Learner: A Foxfire Journal for Teachers, 1 (1996) 1, S.6-9Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Active Learning; Educational Cooperation; Educational Innovation; Elementary Secondary Education; Rural Education; Rural Schools; School Community Programs; School Community Relationship; Service Learning; Small Schools; Student Projects; Alabama
AbstractPACERS Small Schools Cooperative, a 29-school cooperative in rural Alabama, operates an innovative program in which student projects both serve the community and preserve community traditions. Describes how information technology enables the advantages of small schools to flower. Discusses addressing policies and mindsets that hinder development of collaborative, interdisciplinary, and community-oriented approaches to rural education. (TD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: