Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDoll, William
TitelThe Loyola Spirituality Conference: A Journey into "Otherness."
QuelleIn: JCT: An Interdisciplinary Journal of Curriculum Studies, 11 (1995) 2, S.7-11Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1057-896X
SchlagwörterStellungnahme; College Faculty; Conferences; Consciousness Raising; Cultural Awareness; Cultural Differences; Cultural Pluralism; Elementary School Teachers; Elementary Secondary Education; Higher Education; Holistic Approach; Secondary School Teachers; Spiritual Development; Spirituality; Teacher Improvement
AbstractIntroduces this issue on the Loyola Spirituality Conference, in which participants experienced the process of being educated as a consequence of encountering something strange and different. Participants journeyed into a world of understanding that was unfamiliar to them by experiencing a day of communal sharing and celebratory activities (eating, singing, dancing, talking, praying, and sharing). (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "JCT: An Interdisciplinary Journal of Curriculum Studies" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: