Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMonahan, Thomas C.
TitelDo Contemporary Incentives and Rewards Perpetuate Outdated Forms of Professional Development?
QuelleIn: Journal of Staff Development, 17 (1996) 1, S.44-47Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0276-928X
SchlagwörterAdministrator Attitudes; Elementary School Teachers; Elementary Secondary Education; Faculty Development; Graduate Study; Incentives; Inservice Teacher Education; Motivation Techniques; Principals; Rewards; Secondary School Teachers; Teacher Attitudes; Teacher Improvement; Teacher Motivation; New Jersey
AbstractSurveys of K-12 teachers and principals in New Jersey examined the effect of incentives on faculty development. Results suggest that, despite evidence that they recognize practice in teacher development, teachers continue to be attracted by incentives and rewards for more traditional and outdated forms of professional growth and development. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Staff Development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: