Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTrott, James W., Jr.; Holton, Elwood F., III
TitelAttitudes of Postsecondary Vocational Instructors toward Persons with Disabilities: Implications for Inservice Training.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 18 (1996) 2, S.51-56Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0195-7597
SchlagwörterAttitudes toward Disabilities; Higher Education; Inservice Teacher Education; Postsecondary Education; Teacher Attitudes; Vocational Education Teachers
AbstractResponses from 241 of 268 postsecondary vocational-technical instructors in Louisiana showed overall accepting attitudes of students with disabilities; females were more positive than males and there were no differences in relation to teacher age, race, educational level, or teaching experience. A mean score of 80 indicated room for inservice training on teaching adolescents with disabilities. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal for Vocational Special Needs Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: