Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJupp, Jennifer
TitelAn Integrated Programme from the Students' Perspective: The Bronte Creek Project.
QuelleIn: Pathways: The Ontario Journal of Outdoor Education, 7 (1995) 4, S.19-23Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0840-8114
SchlagwörterElementary Secondary Education; Environmental Education; Experiential Learning; Grade 11; High School Students; Integrated Curriculum; Leadership Training; Nontraditional Education; Outdoor Education; Student Attitudes; Student Development; Student Experience; Canada
AbstractStudents who participated in the Bronte Creek Project, an integrated outdoor education program in Ontario that involves 11th-grade students in outdoor experiences and leadership opportunities, found the program to be authentic, felt empowered as a result of the program, became more responsible, and reported improved personal relations. (LP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Pathways: The Ontario Journal of Outdoor Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: