Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBaker, Janice M.
TitelInclusion in Washington: Educational Experiences of Students with Learning Disabilities in One Elementary School.
QuelleIn: Journal of Special Education, 29 (1995) 2, S.155-62Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-4669
SchlagwörterCase Studies; Elementary Education; Inclusive Schools; Learning Disabilities; Regular and Special Education Relationship; Student Experience; Teaching Models; Washington
AbstractThis article describes the inclusion model implemented in one Washington elementary school and the educational experiences of two children, both with learning disabilities. The building-level model included the following components: university-based assistance, cooperative integrated reading and composition, cross-age tutoring, in-class specialist teaching, curriculum-based measurement, teacher assistance teams, and collaborative planning. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Special Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: