Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKilgore, Tamara L.; Rubin, Linda S.
TitelCollaboration for Classroom Behavior Problems. Why It's Difficult and How It Can Be Implemented.
QuelleIn: Teacher Education and Practice, 11 (1995) 1, S.28-41Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Leitfaden; Behavior Modification; Behavior Problems; Classroom Techniques; Cooperation; Cooperative Planning; Disabilities; Educational Change; Elementary Secondary Education; Inclusive Schools; Problem Solving; Regular and Special Education Relationship; Student Behavior
AbstractIn inclusive schools, teachers must adjust classroom behavior management concepts to new classroom situations of learning and discipline. Collaboration with administrators and other staff members provides teachers with additional ideas and resources. The paper discusses why collaboration fails, why it is difficult, and necessary components for effective collaboration. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: