Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBlake, Virgil L. P.; Tjoumas, Renee
TitelThrough the Looking Glass Darkly: Research Agendas and Faculty Attitudes Regarding Periodical Prestige.
QuelleIn: Education for Information, 13 (1995) 2, S.103-15Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0167-8329
SchlagwörterEvaluation Criteria; Faculty Promotion; Faculty Publishing; Information Science Education; Librarians; Library Directors; Prestige; Public Libraries; Scholarly Journals; School Libraries; Teacher Attitudes; Tenure
AbstractDiscussion of research productivity related to library and information science educators' tenure and promotion. Focuses on studies that have investigated the criteria for evaluating professors' article publications in terms of journal prestige ratings supplied by academic deans and library directors, faculty specializing in school and public librarianship, and practitioners. (Author/LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Education for Information" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: