Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGibbs, Graham
TitelPromoting Excellent Teaching Is Harder than You'd Think. A Note from an Outside Observer of the Roles and Rewards Initiative.
QuelleIn: Change, 27 (1995) 3, S.16-20Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0009-1383
SchlagwörterStellungnahme; College Faculty; College Instruction; Competence; Educational Quality; Excellence in Education; Faculty Development; Faculty Promotion; Faculty Workload; Foreign Countries; Higher Education; Incentives; Instructional Improvement; Personnel Policy; Rewards; United Kingdom
AbstractSeven suggestions are offered for enhancing the quality of college and university instruction, based on British experience: (1) define excellent teaching; (2) distinguish competence from excellence; (3) weight teaching in balance with research and service; (4) increase teacher sophistication; (5) promote excellent teaching, not just excellent teachers; (6) incorporate promotion; and (7) use incentives. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Change" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: