Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGalentine, Joy Kimura; Prelock, Patricia A.
TitelCollaborative Teaming in Supervision: The First Year.
QuelleIn: Journal of Childhood Communication Disorders, 16 (1995) 2, S.49-52Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0735-3170
SchlagwörterStellungnahme; Communication Disorders; Cooperative Programs; Early Childhood Education; Graduate Study; Higher Education; Interdisciplinary Approach; Language Impairments; Special Education; Speech Impairments; Speech Language Pathology; Supervision; Teamwork
AbstractPersonal observations and reflections recount the first year of experience of a team of two doctoral students specializing in speech-language pathology and early childhood special education. The students were selected to supervise master-level students in training. Aspects of interdisciplinary collaboration, stages of team development, and problems encountered are addressed. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Childhood Communication Disorders" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: