Literaturnachweis - Detailanzeige
Titel | The Incredible Journey. |
---|---|
Quelle | In: Science Activities, 31 (1995) 4, S.24-27 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0036-8121 |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Elementary Education; Environmental Education; Group Activities; Instructional Materials; Science Activities; Science Education; Simulation; Water Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Elementarunterricht; Umweltbildung; Umwelterziehung; Umweltpädagogik; Gruppenaktivität; Lehrmaterial; Lehrmittel; Unterrichtsmedien; Naturwissenschaftliche Bildung; Simulation program; Simulationsprogramm; Wasser |
Abstract | Presents a Project WET water education activity. Students simulate the movement of water within the water cycle by role-playing a water molecule's movements. Students learn the states of water as it moves through the water cycle. (LZ) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |