Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHunt, Pam; und weitere
TitelAchievement by All Students within the Context of Cooperative Learning Groups.
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps, 19 (1994) 2, S.290-301Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0274-9483
SchlagwörterCooperative Learning; Elementary Education; Generalization; Grouping (Instructional Purposes); Heterogeneous Grouping; Inclusive Schools; Instructional Effectiveness; Multiple Disabilities; Severe Disabilities; Skill Development
AbstractThree elementary-aged students with multiple severe disabilities acquired basic communication and motor skills within cooperative-learning activities conducted in their general education classrooms and later generalized skills to other situations. Students without disabilities in the cooperative-learning groups achieved targeted academic objectives as well as control groups not working with disabled students did. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: