Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFeldman, Mary Jane
TitelA Strategy for Using Student Perceptions in the Assessment of General Education.
QuelleIn: Journal of General Education, 43 (1994) 3, S.151-67Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0021-3667
SchlagwörterCollege Outcomes Assessment; Educational Assessment; General Education; Instructional Effectiveness; Liberal Arts; Outcomes of Education; Participant Satisfaction; Questionnaires; Self Evaluation (Individuals); Two Year College Students
AbstractDescribes a student survey to assess the effectiveness of Niagara County Community College's general education program. Students were asked to assess their own levels of competence in various knowledge and skill areas, and to evaluate the college's contributions to their skill development. Most students felt the college had helped them develop stronger general education competencies. (17 references) (MAB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of General Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: