Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGuilar, Joshua
TitelInstructional Technology versus the Traditional Teacher: An Evaluation.
QuelleIn: Journal of Instruction Delivery Systems, 8 (1994) 2, S.17-20Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0892-4872
SchlagwörterStellungnahme; Comparative Analysis; Computer Assisted Instruction; Conventional Instruction; Courseware; Evaluation Methods; Individualized Instruction; Industrial Training; Instructional Effectiveness; Intermode Differences; Learner Controlled Instruction; Pacing; Training Methods
AbstractDescribes the development of an instructional technology-based training course for a Hewlett Packard manufacturing plant. The environment, an appropriately trained staff, and a development strategy with measurable goals are discussed; a comparison of conventional training with self-paced courseware is described; and learning effectiveness and evaluation methods are considered. (Contains two references.) (LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Instruction Delivery Systems" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: