Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDamico, Sandra Bowman; Roth, Jeffrey
TitelGeneral Track Students' Perceptions of School Policies and Practices.
QuelleIn: Journal of Research and Development in Education, 27 (1993) 1, S.1-8Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-426X
SchlagwörterClassroom Techniques; Educational Environment; High School Students; High Schools; School Policy; Student Attitudes; Student School Relationship; Teacher Student Relationship; Teaching Methods; Florida
AbstractIn-depth interviews were conducted with 178 general track students in 3 Florida countywide school districts on students' perceptions of school policies and practices. Results indicated that graduation rates could be improved if schools initiated processes to solicit feedback regularly from students regarding the dimensions of schooling directly affecting them. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Research and Development in Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: