Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBisconer, Sarah W.; und weitere
TitelA Psychometric Evaluation of Curriculum-Based Vocational Assessment Rating Instruments Used with Students in Mainstream Vocational Courses.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 16 (1993) 1, S.19-26Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0885-7288
SchlagwörterBehavior Rating Scales; Career Development; Factor Analysis; Intermediate Grades; Job Skills; Mainstreaming; Middle Schools; Mild Disabilities; Psychological Testing; Psychometrics; Secondary Education; Student Evaluation; Test Reliability; Test Validity; Vocational Education; Vocational Evaluation
AbstractThis study of 1,477 rating forms on students (grades 6-12) with mild disabilities attending mainstream vocational courses found that curriculum-based vocational assessment is a feasible means of assessing student career/vocational behaviors and skills. A two-factor solution representing work-related behaviors and generalized instructional outcomes was identified. (JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Career Development for Exceptional Individuals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: