Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEchinger, Joanne; Downing, June
TitelAn Administrator and Teacher Perspective on Program Quality Indicators for Students with Severe Disabilities.
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps (JASH), 17 (1992) 4, S.213-17Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0274-9483
SchlagwörterAdministrator Attitudes; Check Lists; Educational Quality; Elementary Secondary Education; Evaluation Criteria; Program Evaluation; Severe Disabilities; Teacher Attitudes; Validity
AbstractForty-eight teachers and 41 program administrators working with learners with severe disabilities completed the Program Quality Indicator checklist. Both groups consistently rated the majority of the 123 criteria as important or very important. The two dimensions considered most important were also ranked most important by six professional groups in an earlier study. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps (JASH)" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: