Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLikins, Peter
TitelThe Bottom Line: Who Pays?
QuelleIn: AGB Reports, 34 (1992) 6, S.14-17Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Administrative Policy; Educational Finance; Educational Philosophy; Governance; Governing Boards; Higher Education; Paying for College; Policy Formation; Resource Allocation; Student Financial Aid; Student Needs; Trustees
AbstractLehigh University's (Pennsylvania) commitment to meeting the financial aid needs of all regularly admitted first-year students who are U.S. citizens or permanent residents has meant reallocation of institutional resources. The policy has already improved the applicant pool and quality of the first-year class, making the institution more competitive. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: