Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enIngham, Peggy; Greer, R. Douglas
TitelChanges in Student and Teacher Responses in Observed and Generalized Settings as a Function of Supervisor Observations.
QuelleIn: Journal of Applied Behavior Analysis, 25 (1992) 1, S.153-64Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0021-8855
SchlagwörterClassroom Observation Techniques; Clinical Supervision (of Teachers); Elementary Secondary Education; Feedback; Generalization; Outcomes of Treatment; Performance Factors; Severe Disabilities; Student Behavior; Teacher Behavior; Teacher Evaluation
AbstractTwo studies are reported in which supervisor observations of teachers' performance rate and accuracy were found to result in positive changes in teacher performance and the behaviors of their severely handicapped students (ages 6-21), when compared with baseline supervisor observations that did not specify rate and accuracy feedback. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Applied Behavior Analysis" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: