Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRoche, Victoria F.; und weitere
TitelCurrent Approaches and Perceived Barriers to Scholarship in Women Pharmacy Faculty.
QuelleIn: American Journal of Pharmaceutical Education, 55 (1991) 3, S.236-42Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0002-9459
SchlagwörterAdministrator Role; Faculty Promotion; Faculty Publishing; Faculty Workload; Higher Education; Pharmaceutical Education; Productivity; Professional Education; Scholarship; Surveys; Teacher Attitudes; Teacher Motivation; Women Faculty
AbstractA survey of 105 women pharmacy faculty gathered information on workload elements and priorities, motivations for engaging in research activity, and common avenues for and barriers to scholarship. Suggestions for teachers in overcoming barriers and for administrators in promoting faculty scholarly productivity are offered. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Journal of Pharmaceutical Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: