Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inVander Wall, William J.
TitelA Comparative Study on the Effectiveness and Influence of Required Supplemental Video Teaching upon Students' Grades, Course Completion, Visualization Proficiency, and Course Attitudes.
QuelleIn: Engineering Design Graphics Journal, 55 (1991) 2, S.10-16Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAudiovisual Instruction; Control Groups; Drafting; Educational Technology; Engineering Drawing; Engineering Education; Engineering Graphics; Experimental Groups; Geometric Concepts; Graphic Arts; Higher Education; Industrial Education; Instructional Effectiveness; Videotape Recordings; Visualization
AbstractAn experimental group of students from an introductory engineering graphics class was required to watch 30 videotapes that presented basic concepts of engineering graphics, whereas a control group had no access to the videotapes. No differences were established between the groups. (JJK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: