Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBlunt, Adrian
TitelThe Effects of Anonymity and Manipulated Grades on Student Ratings of Instructors.
QuelleIn: Community College Review, 18 (1991) 4, S.48-54Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0091-5521
SchlagwörterCommunity Colleges; Comparative Analysis; Evaluation Research; Grades (Scholastic); Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Evaluation; Two Year College Students; Two Year Colleges
AbstractDescribes a study of community college students' instructor ratings to determine the effects of anonymity and anticipated grades. Anonymous ratings were lower than signed ratings. Students who were told their true grades or inflated grades gave higher ratings than students who had deflated grade or no grade expectations. Discusses implications for grading policy. (DMM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Community College Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: