Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBanta, Trudy W.
TitelLinking Outcomes Assessment and the Freshman Experience.
QuelleIn: Journal of the Freshman Year Experience, 3 (1991) 1, S.93-108Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1053-203X
SchlagwörterAcademic Advising; Basic Skills; College Curriculum; College Freshmen; Computer Oriented Programs; Higher Education; Outcomes of Education; Peer Relationship; Program Evaluation; School Registration; Staff Development; State Aid; Student Experience; Tennessee; Virginia
AbstractA review of externally mandated outcomes assessment activities and resulting innovations in freshman programs focuses on efforts in Tennessee and Virginia, in which higher education funding is linked to outcomes assessment. Areas examined include registration, advising, student-faculty contact, computer use, basic skills, staff development, student-student contact, and curriculum. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the Freshman Year Experience" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: