Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJanney, Rachel E.; Meyer, Luanna H.
TitelA Consultation Model to Support Integrated Educational Services for Students with Severe Disabilities and Challenging Behaviors.
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps (JASH), 15 (1990) 3, S.186-99Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0274-9483
SchlagwörterBehavior Disorders; Consultation Programs; Elementary Secondary Education; Followup Studies; Inservice Teacher Education; Mainstreaming; Models; Severe Disabilities; Social Integration; Special Education; Student Placement; Technical Assistance
AbstractThis report describes a consultation model that utilizes in-service training and technical assistance to support integrated school placements for students with severe disabilities and serious behavior problems. Follow-up placement information is presented for 33 students receiving services during the 1986 to 1989 school years. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps (JASH)" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: