Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Schaars, Mary Jo |
---|---|
Titel | Hill-Climbing with Thoreau: Creating Meaningful Carry-Over. |
Quelle | In: English Journal, 79 (1990) 7, S.52-57 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0013-8274 |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Classroom Environment; English Instruction; High Schools; Journal Writing; Teaching Methods; Teaching Styles; United States Literature Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Klassenklima; Unterrichtsklima; English langauage lessons; Englischunterricht; High school; Oberschule; Zeitschriftenaufsatz; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Lehrstil; Unterrichtsstil |
Abstract | Describes one American Literature class' experiences upon studying the writings of Henry David Thoreau. Emphasizes the importance of student "carryover" of skills and information previously learned. (RS) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |