Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCrosby, Richard K.; Petrosko, Joseph M.
TitelTeacher and Student Perceptions of Work Attitudes in Trade and Industrial Education.
QuelleIn: Journal of Industrial Teacher Education, 28 (1990) 1, S.41-51Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-1864
SchlagwörterAffective Behavior; Postsecondary Education; Self Concept; Student Attitudes; Student Evaluation; Teacher Attitudes; Trade and Industrial Teachers; Vocational Schools; Work Attitudes
AbstractSecondary and postsecondary vocational students (N=299) completed the Affective Work Competencies Inventory, and 23 trade and industrial teachers completed student rating scales. Teacher-student perceptions were most similar for the competencies "responsive" and "emotionally stable." Most of the predictive relationships were not high, and perceptions differed on a number of competencies. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Industrial Teacher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: