Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMolner, Linda A.; Killion, Joellen P.
TitelA School-University Collaboration that Works.
QuelleIn: Journal of Staff Development, 10 (1989) 2, S.26-31Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBeginning Teachers; Clinical Supervision (of Teachers); College School Cooperation; Elementary Secondary Education; Inservice Teacher Education; Interschool Communication; Professional Development; Staff Development; Teacher Improvement
AbstractPartners in Education (PIE) is a cooperative program, designed to enhance teacher growth and development, between the University of Colorado (Boulder) and three school districts. This article describes the essential components and key people in the partnership and discusses benefits to the schools, teachers, school districts, and university. (IAH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: