Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGeary, David C.
TitelA Componential Analysis of an Early Learning Deficit in Mathematics.
QuelleIn: Journal of Experimental Child Psychology, 49 (1990) 3, S.363-83Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAddition; Cognitive Processes; Comparative Analysis; Componential Analysis; Elementary School Students; Grade 1; Grade 2; Learning Disabilities; Mathematics Skills; Primary Education; Problem Solving; Remedial Instruction; Time Factors (Learning)
AbstractCompared young mathematically disabled and academically normal children in terms of the distribution of strategies and solution times involved with simple addition problems. Performance characteristics of normal students and disabled students who improved were essentially the same, whereas those of disabled students who did not change were considerably different. (RH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: