Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMarcy, William R.
TitelTo Protect or Not to Protect--That Is the Question!
QuelleIn: Update on Law-Related Education, 14 (1990) 1, S.40-43Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Citizenship Education; Class Activities; Discussion (Teaching Technique); Freedom of Speech; Instructional Materials; Law Related Education; Secondary Education; Social Studies; United States Government (Course)
AbstractIntroduces students to the issues of constitutional free speech, and provides hypothetical situations that allows them to make decisions concerning a proposed action and to identify when free speech is protected by the First Amendment. Each action is based on a legal precedent, and the teacher is provided with case references to aid in classroom discussion. (NL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: