Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHutchinson, Nancy
TitelStrategy Instruction Research in One Knowledge Domain: Algebra.
QuelleIn: Canadian Journal of Special Education, 5 (1989) 2, S.169-77Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAlgebra; Group Instruction; Individual Instruction; Instructional Effectiveness; Junior High Schools; Large Group Instruction; Learning Disabilities; Learning Strategies; Mathematics Instruction; Problem Solving; Small Group Instruction; Teaching Methods
AbstractThree studies involving 44 learning-disabled junior high students assessed the impact of strategy instruction in individual, small group, and whole class instruction in one knowledge domain: algebra. The three studies are contrasted, outcome data are compared, and the issue of generality-specificity in strategy instruction is examined. (JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: