Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPalmer, Jesse; Johnson, J. T.
TitelJigsaw in a College Classroom: Effect on Student Achievement and Impact on Student Evaluations of Teacher Performance.
QuelleIn: Journal of Social Studies Research, 13 (1989) 1, S.34-37Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCooperative Learning; Educational Research; Experiential Learning; Group Instruction; Higher Education; Instructional Improvement; Instructional Innovation; Small Group Instruction; Teaching Methods
AbstractExamines a cooperative learning technique called Jigsaw that was used to determine whether college-level students taught by this method scored higher on a posttest than students who were not. Results showed no significant difference between those taught by the Jigsaw technique and those who were not. (GG)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: