Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFox, Barbara J.
TitelTeaching Reading in the 1990s: The Strengthened Focus on Accountability.
QuelleIn: Journal of Reading, 33 (1990) 5, S.336-39Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Accountability; Educational Improvement; Educational Legislation; Elementary Secondary Education; Federal Legislation; Program Effectiveness; Reading Instruction; Reading Teachers; National Assessment of Educational Progress
AbstractArgues that an increased federal government emphasis on accountability will have a great impact on reading teachers in the 1990s. Explains the changes brought about by the Hawkins-Stafford Elementary and Secondary Education Improvement Amendments of 1988. Explores the possibilities for responding to a strengthened federal focus on accountability. (RS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: