Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPrather, J. Preston; Hartshorn, Robert L.
TitelEvaluation of a Model for Reform of Elementary Science Instruction in Rural and Small School Systems.
QuelleIn: Journal of Rural and Small Schools, 3 (1989) 3, S.6-13Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary Education; Elementary School Science; Higher Education; Inservice Teacher Education; Instructional Leadership; Rural Education; Science Instruction; Science Teachers; Teacher Education Programs; Teaching Methods; Team Training; Tennessee
AbstractTo improve elementary science instruction in rural and small schools, the University of Tennessee at Martin developed a successful research-based model for inservice teacher education that included teacher developed curricular materials, multidisciplinary content, hands-on science instruction, local team leadership development, and joint training of teachers and administrators. (SV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: