Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMosback, Gerald
TitelNational Syllabus and Textbook Design on Communicative Principles: "English Every Day."
QuelleIn: ELT Journal, 44 (1990) 1, S.18-24Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCourse Content; Curriculum Development; Elementary Secondary Education; English (Second Language); Foreign Countries; Language Tests; Notional Functional Syllabi; Second Language Instruction; Testing; Textbook Content; Textbook Preparation; Uncommonly Taught Languages; Sri Lanka
AbstractExplores the development and application of syllabus and textbook design principles in the creation and use of an English-as-a-Second Language textbook that completely replaced the use of a structurally based course in Sri Lankan schools. Course components, the structural and functional syllabus, testing problems, and materials team training are described. (Author/CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: