Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSutlive, Vinson H., Jr.
TitelBreakthrough or Babel: Communication or Confusion in Interdisciplinary Education.
QuelleIn: Urban Anthropology and Studies of Cultural Systems and World Economic Development, 18 (1989) 1, S.95-109Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAnthropology; Case Studies; Classroom Design; College Faculty; Course Content; Course Evaluation; Curriculum Development; Higher Education; Interdisciplinary Approach; Liberal Arts; Social Sciences; Teacher Qualifications; Values
AbstractDiscusses possible problems that may arise in interdisciplinary courses due to lack of instructor education or differing value systems of teachers who are team teaching. Examines strategies for interdisciplinary education, and for the preparation of instructors. Describes potential for communication and confusion in three interdisciplinary courses. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: