Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnderson-Levitt, Kathryn M.; Moerman, Daniel E.
Titel"Functioning" from the Perspective of Production Supervisors.
QuelleIn: Mental Retardation, 27 (1989) 5, S.325-29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Adults; Communication Problems; Definitions; Employment Programs; Interpersonal Communication; Job Performance; Job Training; Mental Retardation; Postsecondary Education; Sheltered Workshops; Special Education Teachers; Supervisors
AbstractEthnographic research at 2 work activity centers for mentally retarded clients revealed that 16 production supervisors and 9 adult basic education teachers differed in their connotations of the term "functioning." Teachers defined functioning in narrowly academic terms, whereas supervisors defined it as a set of mental, physical, and moral traits related to job performance. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: