Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPeters, Richard
TitelAssessing Student/Teacher Performance and Program Impact on Middle School Curriculum.
QuelleIn: Social Studies, 80 (1989) 4, S.142-46Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCurriculum Evaluation; Evaluation Methods; Instructional Material Evaluation; Middle School Students; Middle Schools; Program Effectiveness; Program Evaluation; Social Studies; Student Characteristics; Teacher Characteristics
AbstractDiscusses the importance of assessing instructional programs by looking objectively at the interrelated factors of student performance, teacher performance, and program effectiveness to determine their relationship to the achievement of goals. Suggests methods that teachers can use to assess whether social studies activities and materials have achieved their purpose. (KO)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: