Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGoldgehn, Leslie A.
TitelAdmissions Standards and the Use of Key Marketing Techniques by United States' Colleges and Universities.
QuelleIn: College and University, 65 (1989) 1, S.44-55Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdmission Criteria; Advertising; College Admission; College Choice; Higher Education; Marketing; National Surveys; Publicity; Research; Student Recruitment
AbstractA survey of admissions deans and directors investigated the use and perceived effectiveness of 15 well-known marketing techniques: advertising, advertising research, a marketing plan, market positioning, market segmentation, marketing audit, marketing research, pricing, program and service accessibility, program development, publicity, target marketing, marketing committees, marketing consultants, and marketing directors. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: