Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDavis, Susan J.
TitelEvening Classes for At-Risk Kids Cost Only a Little, but They Help a Lot.
QuelleIn: American School Board Journal, 176 (1989) 11, S.33Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCost Effectiveness; Dropout Prevention; Educational Innovation; Evening Programs; Graduation; High Risk Students; High School Students; High Schools; Nontraditional Education; Potential Dropouts
AbstractThe Young Adult Education Program in Arlington Heights (Illinois) offers high school credit classes in the evening to serve at-risk students who have left the regular day school. Students earn a diploma from the high school in their attendance area. On a bare-bones budget, the program graduates approximately 65 percent of its enrolled students. (MLF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: