Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPalmo, Artis J.; und weitere
TitelEffects of a Structured Learning Time Interval in Growth Groups with College Students.
QuelleIn: Journal for Specialists in Group Work, 14 (1989) 2, S.84-92Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Students; Group Behavior; Group Dynamics; Groups; Higher Education; Individual Development; Self Esteem; Verbal Communication
AbstractExamined effects of a structured learning time interval (SLTI) in growth groups on member self-esteem, perceived level of group interaction, and verbal participation in 81 undergraduate college students. Found use of SLTI had no significant effect on self-esteem, perceived interaction, or verbal participation. (Author/ABL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: